5 RAZLOGOV ZAKAJ IZBRATI KOREJSKO KOZMETIKO
Zakaj je korejska kozmetika tako priljubljena? Za začetek lahko povemo, da so njihove sestavine že dolgo uporabljali v azijskih kulturah, vendar so bile do nedavnega malo poznane širšim množicam v zahodnih kulturah.
K-Beauty = inovativnost + kvaliteta in učinkovitost + naravne sestavine + ljubka embalaža + dostopna cena
1. INOVATIVNOST IN NOVE TEHNOLOGIJE
Za korejske ženske je znano, da so zahtevne in preudarne, ko gre za nego kože. Podjetja nenehno vlagajo v raziskave in razvoj, da bi ustvarile prodorne formulacije in edinstvene izdelke, ki bi zadovoljili ta zahteven trg.
Številne širom sveta uporabljene inovacije za nego kože - BB krema, sheet maske, cushion podlage oz. podlage z blazinico in krema s polžjo slino - izvirajo iz Južne Koreje.
2. KVALITETA IN UČINKOVITOST
Filozofija korejske kozmetike je, da se osredotoča na zdravljenje kože od srži problema, s končnim ciljem doseči brezhibno kožo.
Zaradi visokih standardov, ki jih imajo ženske v Južni Koreji, pri uporabi kozmetičnih izdelkov, so lepotna podjetja primorana slediti tem zahtevam in proizvajati kvalitetne ter učinkovite izdelke z visokokakovostnimi sestavinami.
3. NARAVNE SESTAVINE
Uporaba naravnih sestavin v Južni Koreji ima bogato zgodovino, ki sega vse do pradavnine. Ta tradicija se odraža v uporabi nežnih sestavin, ki dajejo koži lahkoten občutek. Od medu, kumaric in žitaric do bolj nenavadnih sestavin kot so jajca in polžja slina. Korejski izdelki dajejo prednost naravnim sestavinam pred pred grobimi in škodljivimi kemikalijami.
4. LJUBKA IN ZANIMIVA EMBALAŽA
Veliko pozornost pa korejske znamke prav takoposvečajo embalaži. Produkti korejske kozmetike so velikokrat zapakirani v ljubke embalaže, v katere se boste takoj zaljubile. Od ljubkega glosa za ustnice z zajčjimi ušesi, do vlažilne kreme v obliki pande in kreme za roke v obliki banane, ti igrivi izdelki vas bodo prepričali takoj.
5. CENOVNO DOSTOPNI IZDELKI
Korejski lepotni izdelki imajo odlično razmerje med ceno in kvaliteto.
Zaradi velikega povpraševanja je konkurenca med lepotnimi podjetji v Južni Koreji izjemno velika. Da bi zadovoljili potrebe kupcev je med lepotnimi znamkami prisotna velika tekmovalnost, ki vodi v stalno proizvodnjo visokokakovostnih izdelkov z dostopno ceno.