Pogoji poslovanja
POGOJI POSLOVANJA
Pogoji poslovanja spletne trgovine Skin Trick so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT ) in splošnih kodeksov elektronskega poslovanja.
S spletno trgovino upravlja Diversitas, Urška Kerec s.p. (v nadaljevanju ''ponudnik'').
PODATKI O PODJETJU
Diversitas, Urška Kerec s.p.
Križevci 100
9206 Križevci
Matična številka: 7259298000
Davčna številka: 96164590 (Nismo zavezanec za DDV)
Vpis v register: AJPES, št. 0700-81-20170317-005526, dne 25.03.2017
IBAN: SI56 0242 6026 2306 479
Email: info@skintrick.com
Telefon: 031 488 429
Ob registraciji v spletno trgovino skintrick.com obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je lahko tudi naslov njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Pravico do nakupa v spletni trgovini Skin Trick imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje):
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
-identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
-kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev(vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bildostopen v razumljivem roku),
-pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
-način plačila in dostave,
-časovno veljavnost ponudbe,
-rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
-pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
PONUDBA ARTIKLOV
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba in cene v spletni trgovini ažurirajo in spreminjajo pogosto in hitro.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju ob dostavi
- s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro)
- preko Paypal sistema
- po predračunu / bančno nakazilo
CENE
Spletna cena velja za vse člane spletne trgovine. Član postane vsak z registracijo v spletno trgovino.
Vse cene vsebujejo DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
POSTOPEK NAROČILA
Naročilo v spletni trgovini opravite v sledečih korakih:
- S klikom na ikono Dodajte v košarico, izbrani izdelek dodate v svojo košarico
- Vsebino košarice (količine artiklov, brisanje artiklov) lahko urejate s klikom na Košarica, v zgornjem desnem kotu
- Z naročilom nadaljujete s klikom na Nadaljujte
-V postopku zaključka naročila izberete naslov, kamor želite, da vam dostavimo naročilo, način dostave in način plačila. Vsi stroški, povezani s posameznimi izbirami, so prikazani v postopku zaključka naročila
- Pred oddajo naročila lahko tega še enkrat pregledate s klikom na Preglejte naročilo. Na pregledu naročila vam bo omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter možnostjo poprave morebitnih napak
- S klikom na gumb Zaključite naročilo je naročilo zaključeno in kupoprodajna pogodba sklenjena
- Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
- Vsi podatki o naročilu oz. kupoprodajni pogodbi so kupcu dostopni na spletni strani ponudnika s prijavo v račun, pod Zgodovina naročil
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE, VRAČILO
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko kupec pridobi dejansko posest nad blagom.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago po pošti na naslov:
Diversitas, Urška Kerec s.p.
Križevci 100
9206 Križevci
Stroške vračila blaga poravna kupec sam.
Potrošnik mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
PROMOCIJSKE KODE
Promocijske kode prinašajo različne ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini in je časovno omejena. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih.
VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita ponudnik in Paymill GmbH. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.
VAROVANJE PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina Skin Trick in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
MOŽNOST IN POGOJI POPRODAJNIH STORITEV IN PROSTOVOLJNE GARANCIJE
Podjetje ne nudi poprodajnih storitev in prostovoljne garancije.
ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Prodajalec odgovarja za stvarne napake na kupljenih artiklih. Za stvarno napako gre, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Stvarne napake prijavite na elektronski naslov info@skintrick.com
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže na telefonsko številko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@skintrick.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Diversitas, spletna trgovina, Urška Kerec s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Diversitas, spletna trgovina, Urška Kerec s.p.kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi TUKAJ.